יום שלישי, 25 ביוני 2013

עוגת גבינה לוטוס מושלמת | מתכון לעוגת גבינה שוקולד לבן וממרח לוטוס



עוגת גבינה עם שוקולד לבן וממרח לוטוס - מושלמת

ממרח לוטוס, כמה שמעתי עליו...כשהייתי בביקור אחרון בישראל
הוזמנתי לארוחת בוקר מפנקת אצל גיסי, שגם הוא חובב בישול ידוע.
איך שנכנסתי אליהם הביתה הרחתי את הריח המושלם של הפנקייק, אבל! משהו בריח היה לי מוכר ויחד עם זאת זיהיתי כי לא מדובר בריח של פנקייק רגיל אלה משהו בארומה אמר לי
 שיש לפנקייק טוויסט אחר.
שאלתי את גיסי מה מקור הריח והדבר היחיד שהוא אמר לי:
 "תעצמי את העיניים ואני אתן לך לטעום, מעניין אם תזהי".
אז כמובן שזיהיתי אבל לא עלה בדעתי שיש כזה ממרח, הייתי בטוחה שהוא עשה אותו לבד, עד שנחשפה הצנצנת המקורית ומשם הכל כבר היסטוריה...

אני שמחה להציג, את אחת העוגות המופלאות והיפות שנראו...והכל בזכות ממרח הלוטוס



המצרכים:

לבסיס:

325 גרם עוגיות לוטוס טחונות 
100 גרם חמאה רכה

לקרם גבינה ושוקולד לבן:

150 גרם שוקולד לבן
1/3 כוס חלב
25 גרם חמאה
1 חבילה אינסטנס פודינג וניל
2 שמנת מתוקה
250 גרם גבינת שמנת פילדלפיה
250 גרם גבינה לבנה 9%
1/2 כוס סוכר

לציפוי - חצי כוס ממרח לוטוס



מתחילים בבסיס:
במעבד מזון מרסקים את כל העוגיות והחמאה.
מעבירים לתבנית ומהדקים.
מכניסים למקפיא.

בזמן שהבסיס במקפיא מבשלים בסיר על אש נמוכה מאוד את השוקולד הלבן, החמאה והחלב. לאחר הרתיחה מערבבים כך שלא יהיו גושים ומצננים.

  בנתיים מקציפים 2 מיכלים של שמנת מתוקה על לקבלת קצפת יציבה.

מכינים את הקרם גבינה- בקערה מערבבים 2 סוגי גבינות, אינסטנט וניל וסוכר. מוסיפים את תערובת השוקולד הלבן ומערבבים עד לקבלת קרם גבינה.

מוסיפים את הקצפת פנימה ומערבבים.

מוציאים מהמקפיא את הבסיס ומורחים את הגבינה על העוגה.
מכניסים למקרר לשעה.

כעבור שעה מוציאים את העוגה ומצפים בממרח לוטוס מעל.

טיפ: מומלץ לחמם - 10-15 שניות את הממרח לפני ששופכים אותו על העוגה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה